Pro společnosti do 300 zaměstnanců
✅ Gmail, Kalendář, Editory, Meet, Chat ✅ Videohovory pro až 100 uživatelů ✅ Úložiště 30 GB/uživatel ✅ Nástroj Signatures ❌ Nahrávání videohovorů ❌ Sdílené Disky ❌ Rozšířené možnosti sdílení souborů ❌ Rozšířené funkce pro zabezpečení a správu včetně Sejfu a pokročilé správy koncových bodů
EUR / uživatel / měsíc
namísto 5,20 €
✅ Gmail, Kalendář, Editory, Meet, Chat ✅ Videohovory pro až 150 uživatelů ✅ Úložiště 2 TB/uživatel ✅ Nástroj Signatures ✅ Nahrávání videohovorů ✅ Sdílené Disky ✅ Rozšířené možnosti sdílení souborů ❌ Rozšířené funkce pro zabezpečení a správu včetně Sejfu a pokročilé správy koncových bodů
EUR / uživatel / měsíc
namísto 10.40 €
✅ Gmail, Kalendář, Editory, Meet, Chat ✅ Videohovory pro až 250 uživatelů ✅ Úložiště 5 TB/uživatel ✅ Nástroj Signatures ✅ Nahrávání videohovorů ✅ Sdílené Disky ✅ Rozšířené možnosti sdílení souborů ✅ Rozšířené funkce pro zabezpečení a správu včetně Sejfu a pokročilé správy koncových bodů
EUR / uživatel / měsíc
* Pouze noví zákazníci Google Workspace. Tato úvodní cena je dostupná pro prvních 20 přidaných uživatelů a pouze po dobu 12 měsíců. Po uplynutí této doby se na všechny uživatele vztahuje standardní ceník. Službu můžete kdykoli zrušit.
Pro společnosti nad 300 zaměstnanců slouží balíčky Enterprise. Ozvěte se nám a my s vámi probereme vaše požadavky a spočítáme vám vaši cenu.
Stačí nám napsat nebo zavolat. Pokud již Google Workspace používáte, přechod k nám nezabere víc než pár minut. Pokud používáte jinou (nebo žádnou) sadu nástrojů, bude to trvat o něco déle, ale nemusíte se bát - o vše se postaráme za vás.
Školení & služby | Naši Google Workspace zákazníci | Externí Google Workspace zákazníci |
---|---|---|
Google Workspace implementace | od 5 000 Kč | od 10 000 Kč |
Podpora | 1 500 Kč / hodina | 3 000 Kč / hodina |
Školení jednotlivce | 2 000 Kč / hodina | 4 000 Kč / hodina |
Firemní školení (celodenní) | od 10 000 Kč | od 20 000 Kč |
Jak jsme pomohli TRiGY objevit ty správné Google Workspace triky
Ukázalo se, že obrátit se na FlowUp ohledně Google Workspace bylo jednoznačně správné rozhodnutí. Migrace proběhla okamžitě a v rámci partnerské konzultační hodiny zdarma nám bylo poskytnuto školení administrace Workspace, díky kterému se nám z něj už žádná data nevypaří. V základu se jedná o intuitivní a jednoduché aplikace, FlowUp jim však rozumí do hloubky, díky čemuž školení proběhlo rychle, efektivně, ale také velmi srozumitelně. Můžu jedině doporučit. :)
Jsme na stejné vlně?
Napište nám! Kontaktujte nás prostřednictvím tohoto formuláře a my vám odpovíme e-mailem, co nejdříve to půjde. Pokud nám ve zprávě zanecháte také své číslo, zavoláme vám. Pokud to spěchá, volejte na +420 601 212 301 (Kristýna Šuráňová, marketing) nebo na +420 725 136 856 (Albert Uchytil, jednatel). Těšíme se na vaše zprávy!
Sídlíme v Brně
Kopečná 980/43
Brno
602 00
Česká republika